top of page

Dlaczego tak,a nie inaczej?


Dzisiaj napisze Wam o tym dlaczego zdecydowałam się na zarabianie w taki właśnie sposób.

Powodów jest dużo sami zobaczcie...

1. ponieważ pragnę zapewnić mojemu synkowi jak najlepszą przyszłość. 2. ponieważ pragnę wkońcu zacząć spełniać swoje pasje i marzenia. 3. ponieważ można zarabiać tutaj naprawdę dobre pieniądze. 4. ponieważ mogę poznawać mega pozytywnych, mega wartościowych i interesujących ludzi. 5. ponieważ jest to najprostszy i najprzyjemniejszy sposób na zarabianie pieniędzy. 6. ponieważ mogę robić to co chcę, kiedy chcę i mam więcej czasu dla siebie i moich bliskich. 7. ponieważ mogę dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi i w ten sposób pomagać im w dążeniu do celu. 8. ponieważ miałam dość siedzenia przez 6 dni w tygodniu po 12 godzin w zadymionym od papierosów biurze i patrzenia jak ludzie przegrywają ostatnie swoje grosze obstawiając gonitwy konne lub jak wyżywają się na automatach...i na mnie przy okazji tez :-( 9. ponieważ mogę to robić z każdego miejsca na ziemi i w czasie których najbardziej mi odpowiada.

10.ponieważ ta praca polega nie tylko na zarabianiu ale pomaga również w rozwoju osobistym.

11.ponieważ pragnę wolności finansowej!!


bottom of page