top of page

Dla tych co się jeszcze wahają..

Dla tych co się jeszcze wahają...czyli jak zacząć zarabiać w Revsharach,

Witaj, Możliwe, że już zaznajomiłeś/aś się z wcześniejszymi artykułami i jesteś trochę zainteresowany/a programami w których działam. Ale całkiem możliwe że, zastawiasz się jeszcze czy warto? Może chcesz spróbować ale masz obawy? Albo bardzo chcesz ale jesteś przekonany/a, że nie masz na to pieniędzy? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na męczące Cię pytania. Ale jeśli nie na wszystkie, to napisz do mnie i wspólnie poszukamy odpowiedzi lub rozwiązania. Powiem tak, żeby cokolwiek w życiu zrobić, trzeba poprostu chcieć i być gotowym na zmiany. A więc musisz być pewnym i zdeterminowanym na działanie i dołożyć wszelkich starań, żeby to robić dobrze. Wtedy bedzie warto! Bo taki jest przecież Twój cel skoro to czytasz - zarabiać pieniadze czyż nie? Dlatego również i ja zdecydowałam się na ten krok. Wszyscy, ktorzy w ten sposób zarabiamy, obojetnie czy to Revshare czy MLM lub inne tego typu programy, mamy ten sam cel- żeby sobie dorobić lub żeby zarobić i zmienić całkowicie standard naszego życia. Tak jak już wyżej pisałam, najważniejsze jest działanie i determinacja, jak również szukanie rozwiązań, a nie wymówek! Nie słuchaj tego co mówią inni, a przede wszystkim, Ci którzy Cię zniechecają, bo zawsze tacy się znajdą. Wierz mi. Pewne przekonania są tak głęboko zakorzenione i nieuświadomione, że w momencie gdy ktoś robi coś innego, nowego lub niestandardowego, to od poczatku jest skazany na dezaprobatę, krytykę lub zdziwienie. Najważniejsze to nabrać dystansu do tego co inni mowią i iść prosto przed siebie. Realizować swój cel i się nie poddawać! Zrób pierwszy malutki krok i spróbuj... Nie musisz, ani zaciągać kredytów, ani się zapożyczać i powiem więcej - nie powinieneś tego robić! Zawsze pamiętaj, że w tego typu programach nie ma gwarancji dochodu i że są to programy wysokiego ryzyka.

Dlatego ważne żebyś miał tego świadomość i ryzykował tylko tyle ile wiesz, że mógłbyś stracić bez większego bólu. Nigdy nie poswiecaj na to swoich środków do życia itp.. Przekalkuluj poprostu swoje miesięczne wydatki, pomyśl ile pieniędzy wydajesz czasami na bzdury, ile nieraz rzeczy kupujesz, których tak naprawdę wcale nie potrzebujesz lub z których możesz na jakiś czas zrezygnować. Ja wiem sama po sobie...piąty z kolei make-up lub lakier do paznokci. Buty, które wcale nie są mi aż tak potrzebne, bo trzy pary w zupełności wystarczą - póki co :), kolejna książka(to taki mój mały bzik), która będzie leżeć przez rok, bo nie mam obecnie zbyt wiele czasu na czytanie. Pomijając te dotyczące samorozwoju...na to zawsze znajdzie się chwilka i pieniądze :) Jak to mówią - Chcieć to móc! I jeszcze taka moja rada jeśli już zdecydujesz się dołaczyć - nie staraj się uszczęśliwiać wszystkich wkoło, bo nie wszyscy muszą zarabiać w Revsharach lub MLM-ach, tak jak nie wszyscy muszą być pracownikami lub prowadzić własną działalność gospodarczą. To co mnie osobiście najbardziej przekonało do Revshare-ów to to, że nie trzeba latać za ludźmi, rekrutować, naganiać - jak to brzydko mówią. Oczywiście, że fajnie jest budować swój Team ale najlepiej z takich ludzi, którzy sami chcą do nas dołączyć. Dlatego też stworzyłam tego Blog i Grupę na FB, żeby każdy, kto jest zainteresowany tematem, dostał jak najwiecej informacji i mógł na spokojnie, sam zdecydować czy jest to coś dla niego, czy poprostu dalej szukać swojej drogi. Ja też długo jej szukałam i wiele ofert odrzuciłam. Nie wciagnęły mnie ani MLM-y, ani programy partnerskie itp. Nie uległam też żadnym namowom, a wiele z nich otrzymałam. Jedne bardziej nachalne, inne mniej.

Ja, przypadkiem, sama znalazłam dziewczynę, do której napisałam wiadomość z zapytaniem co robi i po wysłuchaniu 3 videoprezentacji, które mi przesłała oraz wstępnej rozmowie już wiedziałam, że to jest to! Tutaj przy okazji chciałam podziękować właśnie Justynie, że mnie wprowadziła i że zyskałam naprawdę super koleżankę, jak również Elżbiecie za pomoc i wsparcie i wogóle caaałej reszcie, bo zespół mamy naprawdę świetny! :) Dzięki!

Jeśli Cię zainteresowałam to świetnie - czekam na wiadomość ✉ Jeśli nie, to dziękuję, że poświęciłeś/aś swój czas na ten artykuł i życzę powodzenia w dalszej wędrówce, a jeśli pomimo to nadal się wahasz to koniecznie zapisz się do Newslettera, może kolejny artykuł Cię przekona. Pozdrawiam słonecznie


bottom of page